Natti från böda!



Hoppas ni inte bli allt för besvikna nu, men de blir ingen liten bild på fyndet jag gjorde här om dagen (men de kanske ni märkte vid dethär laget?) De blev verkligen verkligen ingen rättvisa på bilden hur klänningen egenligen ser ut, men för 49 ynka kronor blev den min ifrån Bikbok :) Den lär nog komma upp när cypernbilderna trillar in.

Iallafall, kvällen har bestått av lite good mat, lite yellowhäng med fint folk samt sitta och prata skit i regnet. Ändå helt ok fredagskväll faktiskt :) Imorgon jobbar jag igen men är ledig måndag söndag, så imorgon kväll sticker jag faktiskt hem. Ska börja fixa lite inför resan då de inte kommer hinnas med så mycket resten av veckan då jag jobbar till onsdagkväll som det ser ut nu.  Förresten, behöver jag nämna att alla mina jobbarkompisar är lagom avundsjuka på mig som åker på fredag? Jag förstår dom! ;) Natttiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0