Mat med tjejerna!


Börjar sakna pysen min efter 3 veckor, den lille har ju operarat sig..


Snart så tar jag min cykel (den andra cyklen har blivit snodd!!!) och möter tjejerna i stan för lite mat&snack, förmodligen mest snack om Agia napa resan! 5 ynka dagar kvar, det kommer gå fort då jag jobbar iveckan meeen vad jag längtar, jag sitter hemma och ler för mig själv om dagarna så glad är jag att vi snart åker! :D

Igår var jag nog på världens sämsta humör, allt ifrån sega bussar och inställda tåg, vänta i kalmar och tillslut vara hemma 2h senare än vad jag skulle.. och tillslut toppa de med ett ännu värre humör när jag kommer hem för en och annan anledning. Där med åkt jag inte till bex och amanda igår, jag gick och la mig.. och vaknade av en pojkvän klockan halv 3 som kom och sov hos mig, hur som helst vaknade jag iallafall upp med ett bra humör! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0