Söndag!


Bild från utgången i fredaags!

Vaknade upp pigg och glad när klockan slog 11 idag! :) Bestämde mig för att inte ligga i sängen hela dagen så tog tag i mitt liv och åkte till kosta outlet tillsammans med emelie. Rätt skönt att fördriva tiden så faktiskt, vi hittade väl inget större kap precis men ett halsband och lite godis kom jag hem med ;) Även en pizza smäckte vi i oss innan vi begav oss hemåt igen.

På tisdag börjar APUN vilket ska bli kul! Jag är på en ny salong vilket också ska bli riktigt kul, Salong Linda här i nybro. Där är jag varje tisdag (samt lite på lov)  9-17 så om de är någon som vill klippa/färga/slinga, ja vad som så får ni mer än gärna boka tid :* ni får 20 % rabatt då jag är tredjeårs elev. Gött vaaa?! ;* Sen är de kundpass i skolan också, varje onsdag 8.15-12.15 sååå boka tid hos någon av oss på HV09A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0