Powernap!

Varit iväg hos amy ett par timmar, snackat om Ayia napa typ 99 % av tiden, nä men fyfan vad vi längtar! Och vad skönt för er att slippa höra mitt tjat när jag åkt, då kommer ni bara höra mitt tjat om att jag vill tillbaka när jag kommit hem förmodligen ;) Imorgon vid denna tiden stiger vi nog på planet! Gillar läget just nu :D

Men nuu måste mååste jag ta en powenap, snart. Gått och gäspat i några timmar och känner att jag behöver lite sömn innan jag och thobias beger oss iväg på bio och mys ikväll! Annars kommer jag somna sittandes.. Vi hörs imorgon innan jag åker mot flygplanet och Ayia napa! Till dess, har det suuper!!  ska ta vara på denna kvällen till 100 % nu när jag åker ifrån pojken min i en vecka :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0