I love you like a love song baby!


Vill tillbaka nu nu nu nu!!

Sååå typsikt, bara för att skolan sätter igång så kommer självklart det fina vädret tillbaka! Tur att jag var så smartiee att jag faktiskt la ner ett par shorts idag på morgonen, behövdes i slutet av dagen vill jag lova. hot hot.

Hur som helst, förutom värmebölja typ så har de varit en effektiv dag i skolan! Hunnit med en jäkla massa på ett par få timmar känns det som, härligt ju! Imorgon är de sista dagen med projektarbete sen är de vårat eget ansvar, yeah :D Efter att ha tagit 3 tåget hem idag, donade jag lite med APU som förhoppningsvis inte strular igen utan att apun kan sätta igång nästa tisdag! Jag är ledig varje måndag så blir långhelg för mig :* Hur som helst, ska kila ner till stan nu för att fixa kalender m.m, de är ju tomt i mitt skåp efter sommaren.. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0