Dagens I-landsproblem?

Kul att jag vaknar idag och kollar på klockan, "07.30". Mamma och pappa städar (?) och jag är inte trött men så tilltalar jag mig själv att jag måste sova för man kan inte gå upp 07.30 så sagt och gjort, somnar om och vaknar sen igen "09.30". Då är de ju ok att gå upp en lördag iallafall. När jag kommer upp och satt mig för att äta frukost kollar jag på klockan, 11.45? och jag fattar absolut ingenting. Då har min mobil alltså gått tillbaka några timmar på klockan inatt.. så när jag vaknade första gången var ju klockan egentligen halv 10, så inte så lustigt att jag inte var trött :) och inte så lustigt att mamma och pappa städade. Så nu är de nästan lite panik för att jag sovit så länge och gick o la mig så tidigt.. älskar att jag "tvingar" mig själv att sova för att klockan var så "lite". Heheh, tokigt det kan bliii dååå  :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0