Dagen med stort D!



Åhhhh, detta är ju helt sjuuukt! Idag är det fredag den 5e augusti, vilket innebär att planet mot Ayia napa går 17.50 :D Fick precis ett sms av emelie " Dagen är kommen mina kära vänner :D :D :D AYIA NAAAAAPAAAAA!!!!!:D" vad ska jag säga? PEPP!  Vi är överpeppade till detta, alla 6 som ska åka det kan jag lova! Vi lär sitta och skratta prata i munnen på varandra så fort vi kommer fram till flygplatsen, så höga förväntningar på allt kan jag lova!

Ska försöka få ner pulsen lite, jag är exalterad till tusen just nu!
Igår var jag och thobias på bio, och den var bra men kanske en sån film som man kan se hemma :) Efter det körde vi hem till thobias och vid 00.00 somnade jag som en stock, i världens mysigaste famn! ♥ loveyou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0