30/8

Sitter här i sängen med kalendern i ena handen och loggboken i andra, de där projektarbetet tar upp lite tid så att säga. Har haft lite mamma&dotter kväll, gjort lite god paj och haft soffhäng framför true talent och pontuz löfgren (lite hustittande seni ;). Ska snart försöka få lite sömn inbokat tänkte jag, men först bli det nog några avsnitt av gossip girl :)

På fredag tar jag tag i träningen igen, sa att jag skulle komma igång efter Ayia napa igen så jag antar att de bara är att börja. Emelie blir min lilla gym/spinning kompis igen, vi fixade ju de jäkligt bra vintras/våras! Då dansade jag, sen när jag kom hem från de sprang jag 2km, samt gym/spinning vajre vecka.. kanske ska få fram den inställningen igen? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0